tisdag 18 januari 2011

Det vankas klätterresa igen!

Efter att ha surfat runt på rajjanärs hemsida på jobbet hittade jag ett lockande erbjudande.
Stockholm - Barcelona, 10 dagar, 350 spänn. Jag sände iväg ett sms till bloggkollegan, och vännen Erik Lundqvist... svaret blev:

"Köp!har du så du kan
lägga ut ;)? Ta gärna 20
kilo i bagage på min
biljett. Impuls, ja gillart!

Så på den vägen är det!
Den 6:e februari, precis efter Boulder Bash på verket drar vi i väg i 10 härliga dagar. Planen är Terradets i en vecka innan herr Eckardt dyker upp på weekendbesök. Då drar vi nog över till Siurana och jobbar på projekten.

Nu ska det förberedas!
Nu blir det fjällräven i mängder, samt min och resten av bloggkollego(e?)rnas nya måndagstradition, styrketräning! Efter förra måndagen hade jag träningsvärk fram till söndagen, så vid gårdagens pass var jag inte helt överlycklig över att bege mig upp på loftet på verket. Idag, efter en timmes väl inplanerad ryggmassage känns det som att jag kommer klara mig lite bättre än sist. Men vi får väl se i morgon bitti...


Snart på en spansk kalkstensklippa nära dig...