torsdag 6 januari 2011

Ursäkta röran, vi är slöa.

Jag har, precis som ni andra (?) väntat mycket länge på en rapport från Peter, Erik och Simons resa till Siurana. Tyvärr verkar det smutsiga rödvinet och för många Estrellas förslöat pågarna och det har varit väldigt lite action på bloggen den senaste veckan.

Jag har idag skällt ut vederbörande efter ett boulderpass på Klätterverket, och de har lovat att skriva något så snart som möjligt. Bilder är också på väg om Herr Renlund bara hinner jobba ihop allt som han missat från skolan under semestern.
Erik kommer även skicka över alla videoklipp till mig, och jag har fått den stora äran att redigera ihop en liten film. Vänta er ett masterpiece med pumpande discomusik och makalösa butt-shots filmade i bästa stil!

Jag själv skyller bort mig med att jag har vandrat i dimman (bakfyllan) i Budapest under de senaste två veckorna och har inte ens tänkt på klättring. Det enda som hände var ett krystat pass under en timme på Mountex Boulder Club mitt i staden. Ett trevligt litet gym, med både fejkade stenblock och smutsiga grepp. Old school!

Mountex Boulder gym, Budapest i panorama.

1 kommentar:

Erik sa...

a, stryk skulle man få... å du som e så e så fysiskt överlägsen skulle ju dessutom vara mer än kompetent för uppgiften.

Köttklossens kamera är ju som tidigare nämnts sjukt lång och tar dessutom väldigt många å innehållsrika foton. Mirres videokamera är inte så stor men levererar material av bautatyp. Således har det faktiskt varit en fråga dataöverföringsproblem i kombination med efterresandepp som har försinkat oss.

Den ende av oss som egentligen inte har några ursäkter är nog den hemmajobbandes magister Andersson.

Sent skola syndarna vakna, men då jävlar. Ser fram emot filmen från fucked feet productions, kommer bli sjukt lite stjärt men mycket ådrig rygg från Peter, permanentat från Simon och flickskrik från mig.