tisdag 6 september 2011

Dags för för fler inlägg!

Nu får det bli skärpning på tre av fyra bloggmedlemmar.
Jag, Simon och Peter skriver på tok för lite för att denna blogg ska kunna överleva och de senaste månaderna är det endast Erik som levererat.
Det ska det bli ändring på!

Idag var det Örnberget, och Frisco Kid med fin ny start som gällde. Massih hittade ny beta och (edit: levererade ett gubbstönande sänd, med fuskbeta på kruxet samt lite väl lång vila i juggen). För min egen del gjorde jag både mitt bästa press och även mitt sämsta press (alltså mitt sämsta press, på någon led, någonsin.)
Ett Z-klipp, tre felklippta slingor, dödspump och fnitter blev resultatet, under ett och samma press. Nederlaget och skammen var ett faktum och vi åkte hem.

Men men... Nästa gång kör vi igen. Det går rykten om att Simon även är lite sugen på leden.

Peter och Erik åker tydligen på nya dödsäventyr till Norge snart? Mer om detta senare.

3 kommentarer:

Erik Massih sa...

Vaddå "Massih hittade på ny beta och"? Vad gjorde han mer, va, va, VA?!!!!
Skammen och nederlaget får du stå för själv.

Erik sa...

Bra sagt å gjort Martin! Erik kan gott få sig en känga också, han mår bara bra av lite motstånd. Peter hälsar å kör.

Erik Massih sa...

Fuskbeta, pffff... ska du säga, Nu jävlar blirre beef! Jag körde ju så jävla OG så självaste Luhrix, Örnbergets populäre problemskapare, hade applåderat och ryggdunkat ohämmat. Den där hyllan som Martinix kliver ut på borde ju däremot sprängas bort. Ska ta ett snack med ovan nämnda ledbyggare angående den saken.