lördag 10 september 2011

Glatt gäng på svarttjärn och liten film.

Idag åkte jag ut med Emil Sandström till Svarttjärn. Vi väntade oss ett vattenfall vid klippan så som det varit för ca tre veckor sedan när jag och Erik begav oss ut.
Men icke! Klippan var torr, bortsett från diverse smådroppar i toppen på Powertrip.

Paff börjar kännas bra, även om jag ännu inte helt fått till det hårdaste flyttet. Jag har dock någon slags förhoppning att om jag bara kommer förbi det medan jag är på press så finns det en chans att det kan gå hela vägen.

Emil slet på underclinget i Powertrip och skrek i riktig Luhr-stil. Lite betaletande och Bikram Yoga och sen så borde det vara avklarat.

Det var även ovanligt mycket folk ute i skogen på Ingarö idag.
Både Olof (som såg stark ut på Kristallbandet), och Björn (som även han såg stark ut).
Minuten senare dök även Jon och Katrin upp.

Jag ägnade även en timme åt filmredigering i morse och klippte ihop filmen från Västervik Boulder Meet som ägde rum för ett par helger sen. Trevlig helg som var mycket välorganiserad och mycket trevligt folk.

/Martin



Inga kommentarer: