torsdag 15 september 2011

Jobb på gymmet... å lite reklam.

Den här veckan har varit hektisk än så länge.
På fredag anordnar vi Boulder Bash och på lördag Säsongsstart på Klätterverket.
Sen i tisdags har jag, Peter, Eddie, Daniel, Adam, Felix och Jonathan byggt problem, och förhoppningsvis blir allt precis så bra som vi föreställer oss att det kommer bli.
Besök från hela Sverige får vi också. Geir och Alexander kommer ner, Stefan och Jim kommer upp och Petter och Hanna kommer över.

Erik och Peter har ju försvunnit till Norge, och Simon ska fira av chefen, så deltagandet bland tatatataa:are är mycket begränsat. Jag kommer hursomhelst befinna mig på plats och tillsammans med min nya fina midikontroll ska jag inte bara festa, utan även tillsammans med lestef spela lite fin musik för er som dyker upp.

Nu är jag helt slut, och i morgon ska vi upp tidigt igen och förbereda allt inför helgen.
Det kommer bli mycket jobb, men det kommer bli grymt roligt också!
God natt och så hoppas jag vi ses i morgon och på lördag.

Läs hela schemat här.

1 kommentar:

Unknown sa...

Man kan ha flera strängar på lyrjäveln vettu. Vi ses ikväll!